Tuesday, April 6, 2010

Kembali meraih cinta Allah

Assalamualaikum

Semoga bermanfaat insyaAllah.."Sebaik-baik manusia ialah orang yang dapat memberi manfaat kepada orang lain"

"SAMPAIKAN WALAU SATU AYAT"


(Klik pada image untuk lebih jelas :))

Boleh sebar2kan..InsyaAllah, moga ia bermanfaat..

p/s: kartun ini sekali-kali mahupun berkali2.. bukanlah dilukis oleh yaya

ps kartun ini sekali-kali mahupun berkali2.. bukanlah dilukis oleh saya.. ).

Allah suka dengan amalan yang istiqamah walaupun sedikit, Oleh kerana kamu anggap ini adalah perintah Allah, dan Sunnah Nabi mengikut ijtihad kamu, maka ini adalah perkara yang SANGAT BAIK..
Moga kita semua berusaha untuk meraih cinta Allah


Doa Mencintai ALLAH

سم الله الرحمن الرحيم


YA ALLAH..

Kurniakan untukku cintaMU dan cinta orang-orang yang mencintaiMU

Serta yang dapat mendekatkanku kepada cintaMU

YA ALLAH..

Segala pemberianMU yang aku sayangi, jadikanlah kekuatan bagiku untuk mencintaiMU. Segala yang ENGKAU pisahkan dariku sedangkan ia sangat aku sayangi...

Jadikan ia ruang untuk cintaMU dalam diriku.

YA ALLAH..

Berikanlah aku kekuatan untuk mengutamakan cintaMU berbanding cintaku kepada keluarga, harta dan air yang dingin tika dahaga..

YA ALLAH..

Hidupkanlah hatiku dengan cintaMU dan jadikanlah aku hambaMU yang ENGKAU cintai.

YA ALLAH..

Berikanlah aku kekuatan untuk mencintaiMU sepenuh hatiku dan reda kepadaMU dalam setiap usahaku...


No comments: