Monday, March 29, 2010

Apa yang ditetapkan untuk kita itulah yang terbaik!

Empat minggu lagi???http://www.emocutez.com Biar betul..Ha ah empat minggu lagi..nape??
pejam, celik, pejam, celik, hari yang ditunggu2 akan tiba juga..
hmm mcm xcayer jer xlama lagi nak final pastu praktikal..
cepat sungguh masa berlalu meninggalkan aku..

hari nie, ramai tegur "wei asal ko pucat jer??', "eh memang style muka yaya pucat ar"..haha kelakar cari modal nak denied muka pucat..ntah la hari nie yaya byk sgt memikir itu ini sana sini sampai raut muka pun xdpt nak sembunyi pe yg tersirat..hah tersurat la di wajahku hehe.. kak mas pun tanya "adik ada mslh ker??"
M A S A L A H ?? aku sendiri tertanya2 apa mslh yg melandahttp://www.emocutez.com..haha pelik an.. sendiri pun tercari2..

Setiap orang ada masalahnya tersendiri,Allah uji dengan berbagai-bagai ujian tetapi sebabnya adalah sama..apape pun bersangka baiklah dgn Allah, masalah ujian tu rahsia Allah.. hanya DIA mengetahui.. yaya yakin Allah tidak akan sekali-kali menguji hambaNya diluar kemampuan hambaNya..so pe yang dihadapi sekarang kita mampu atasi..insya Allah..

hmm pape pun harus tabah & sabar dlm menghadapi ujianNya.. Allah bagi ujian pd kita maknernya Allah sygkan kita.. yeah!! Allah sygkan aku sbb tu dia pilih aku untuk ujian nie.. mungkin Allah juga nak beri peringatan kpd aku.. supaya kembali ke jlnNYA..dan tidak putus asa untuk teruskan kehidupan..dan yakinlah pasti Allah aturkan yang terbaik buat kita, sbb apa yg berlaku semua ada hikmah..

moga kita menjadi hambaNYA yg selalu redha dengan ketentuanNYA..amin..insya Allah
http://www.emocutez.com


No comments: